Music takes me to another place...

Hello! Jag vet faktist inte vad jag ska börja skriva om, men jag kan först börja med att säga.. Välkommen allihopa till min nya blogg :p ♥

Jag är helt vanlig 16 åring som väldigt snart ska börja gymnasiet! Min största passion i livet är musik och det jag älskar mest av allt är min familj och mina vänner <3 I den här bloggen kommer jag skriva om min vardag och allt som poppar upp i min hjärna helt enkelt!

Jag hade förut en blogg som jag valde att ta bort pågrund av att jag inte orkade ha kvar den.. nu skapade jag en blogg för att min kära kompis Priya ville verkligen att jag skulle skapa en. Här har du Priya (a)

Det kommer komma nya intressanta inlägg så småningom, det händer då jag har något att skriva om :)

Hoppas ni stannar kvar och har tålamod :p

Ta hand om er!

/ Nahrin

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hello! I dont really know what I can start writing about, but I can start with saying... welcome to my new blogg everyone!♥

Im a normal 16 year old who is going to start tenth grade! My biggest passion in life is music and the thing I love the most is my family and my friends <3 Im going to blogg about my normal day life and about everything that popps up in my brain, simple as that! :p

I had a blogg but i removed it because I got to tired of keeping it .. I made this blog because my friend Priya wanted me to make one :P Here you have it priya :P

It will soon come some interressting texts and such , when I have something to write about :)

I hope you will stay, be patient :P

Take care of yourselfs!

/ Nahrin

Kommentarer
Postat av: pri

Välkommen ! :D

Här e din första kommentar

hehe

2010-08-16 @ 20:35:44
Postat av: Nahrin

Taaack! :D

2010-08-16 @ 20:38:06
URL: http://soulfulness.blogg.se/
Postat av: Mr S

hahaahhaahhahaha ;)

2010-08-16 @ 22:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0